DEC7 NINETEEN







So a pretty long time ago, it was my birthday and I had a really nice time with Karine, Mathilde, Jérôme and Patty (thank you!). Since I had just gotten to Phnom Phnom I wasn't expecting anything at all but it turned out to be a great evening!
First, we had cocktails in a rooftop bar with an awesome view of the riverside. Then, for dinner, we went to a vegetarian (yay) restaurant where I ate a huge fresh salad. The restaurant was quite small and hidden in a tiny street but its yummy menu and cute interior made up for the trouble of having to spend time finding it.
After dinner, Patty opened the mysterious box she had been carrying around the whole time ...chocolate cake time! The cake was incredibly delicious and, as far as I can remember, I hadn't eaten chocolate for a really long time, so that kind of made me even happier (Yes, I do like chocolate. A lot.).
The weekend after my birthday (which was on a Tuesday) I actually went out with my French group of friends and -again- unexpectedly, had a great birthday night.
I love when you don't have any expectations and then something turns out to be really nice.

Hier sind nun endlich ein paar Fotos von meinem Geburtstag (der jetzt auch schon wieder Ewigkeiten her ist). Ich hatte wirklich überhaupt nichts erwartet, weil ich ja gerade erst einige Tage vorher in Phnom Penh angekommen war, aber der Abend war dann echt schön. Karine, Mathilde, Jérôme und Patty haben den Abend mit mir verbracht: erst Cocktails in einer Riverside Rooftop Bar und danach Abendessen in einem vegetarischen Restaurant. Ich konnte mich bei dem leckeren Menü zwar erst nicht entscheiden, habe aber dann einen riesigen frischen Salat gegessen, der sehr gut war. 
Nach dem Essen hat Patty den mysteriösen Karton geöffnet, den sie die ganze Zeit mit herumgeschleppt hatte und in dem ein richtig leckerer Browniekuchen (unser Nachtisch) steckte. Mhhhmh
Am Wochenende nach meinem Geburtstag (der an einem Dienstag war) habe ich noch mal meinen Geburtstag mit meinen französischen Freunden (die dann ja noch gar nicht richtig meine Freunde waren) gefeiert und habe mich auch darüber sehr gefreut.
Ich liebe es, wenn man überhaupt nichts erwartet und dann so positiv überrascht wird!  


1 Kommentar:

  1. Liebe Cosi,
    die Photos und Texte von Dir sind ganz toll!
    Wir wünschen Dir weiterhin eine wunderbare Zeit. Komm gesund wieder!
    OL aus Rhb

    AntwortenLöschen